Jeśli już otrzymałaś/-eś kartę z programu HAP PRO, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją. W katalogu nagród lub na stronie po zalogowaniu wybierz produkt: Doładowanie Karty Pluxee Nagroda wielokrotnością kwoty 10 złotych, a następnie podaj 9-cyfrowy ID karty (zaczynający się od frazy POL). W polu "wartość zasilenia" pojawi się wyrażona w złotych maksymalna wartość zasilenia jaką możesz zamówić w ramach posiadanego salda punktowego. Podaną kwotę możesz zmniejszyć, pamiętając o tym, żeby kwota zasilenia była wielokrotnością kwoty 10 zł. Po zleceniu doładowania karta będzie zostanie zasilona w ciągu dwóch dni roboczych.
Kartę możesz zamówić w Katalogu Nagród wybierając produkt Karta Pluxee Nagroda. Zostanie ona do Ciebie wysłana w przeciągu kilku dni roboczych.
Karty nie trzeba aktywować, stanie się ona aktywna gdy zasilisz ją po raz pierwszy. W momencie gdy środki zostaną zaksięgowane na karcie, można jej już używać. PIN możesz zmienić rejestrując kartę na: www.uzytkownik.pluxee.pl
Aby sprawdzić szczegóły operacji z użyciem Karty Pluxee Nagroda zarejestruj konto i wprowadź kartę w serwisie www.uzytkownik.pluxee.pl
Tak. Aby płacić Kartą Pluxee Nagroda w Internecie musisz ją zarejestrować w serwisie www.uzytkownik.pluxee.pl używając kodu NIK (jest on dostarczony razem z kartą i PINem do niej). Po rejestracji karty, w przeciągu 24 godzin, płatności internetowe będą możliwe.
Tak. Razem z kartą otrzymałaś/-eś numer PIN przy pomocy, którego możesz wypłacić pieniądze z bankomatu. Wiąże się to z opłatą 4% od wypłacanej kwoty, nie mniej niż 6 złotych.
Wyniki w programie HAP PRO są aktualizowane codziennie. W przypadku terminowego uiszczenia płatności za zakup premiowanych produktów na konto Uczestnika zostaną naliczone HAP COINS do wykorzystania na doładowanie Karty Pluxee Nagroda. Jeśli Uczestnik bierze udział w Misji lub Wyprawie po opłaconym zakupie premiowanego produktu zaktualizowany zostanie zrealizowany target Misji lub Wyprawy (za zakupy zrealizowane w czasie trwania Misji/Wyprawy nie są naliczane punkty HAP COINS).
W zakładce Moje Konto, możesz wybrać opcję Moje punkty. Zobaczysz tam historię swojego konta wraz z informacją za jaką fakturę naliczone zostały punkty HAP COINS.