Prześlij do nas formularz zgłoszeniowy do Programu. Twoje zgłoszenie może zostać zaakceptowane lub odrzucone, w zależności od tego jak wyglądała nasza dotychczasowa współpraca. Program dedykujemy najbardziej zaangażowanym klientom.
Aby zmienić swoje dane, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy dostępny w zakładce "Kontakt" lub napisz wiadomość na adres mailowy happro@hap.pl.
Kartę możesz zamówić w Katalogu Nagród wybierając produkt Karta Pluxee Nagroda. Zostanie ona do Ciebie wysłana w przeciągu kilku dni roboczych.
Karty nie trzeba aktywować, stanie się ona aktywna gdy zasilisz ją po raz pierwszy. W momencie gdy środki zostaną zaksięgowane na karcie, można jej już używać. PIN możesz zmienić rejestrując kartę na: www.uzytkownik.pluxee.pl
Jeśli już otrzymałaś/-eś kartę z programu HAP PRO, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją. W katalogu nagród lub na stronie po zalogowaniu wybierz produkt: Doładowanie Karty Pluxee Nagroda wielokrotnością kwoty 10 złotych, a następnie podaj 9-cyfrowy ID karty (zaczynający się od frazy POL). W polu "wartość zasilenia" pojawi się wyrażona w złotych maksymalna wartość zasilenia jaką możesz zamówić w ramach posiadanego salda punktowego. Podaną kwotę możesz zmniejszyć, pamiętając o tym, żeby kwota zasilenia była wielokrotnością kwoty 10 zł. Po zleceniu doładowania karta będzie zostanie zasilona w ciągu dwóch dni roboczych.
Karta Pluxee jest ważna przez okres 2 lat od momentu wydania. Dokładną datę ważności możesz sprawdzić na swojej karcie.
Aby sprawdzić szczegóły operacji z użyciem Karty Pluxee Nagroda zarejestruj konto i wprowadź kartę w serwisie www.uzytkownik.pluxee.pl
Tak. Aby płacić Kartą Pluxee Nagroda w Internecie musisz ją zarejestrować w serwisie www.uzytkownik.pluxee.pl używając kodu NIK (jest on dostarczony razem z kartą i PINem do niej). Po rejestracji karty, w przeciągu 24 godzin, płatności internetowe będą możliwe.
Tak. Razem z kartą otrzymałaś/-eś numer PIN przy pomocy, którego możesz wypłacić pieniądze z bankomatu. Wiąże się to z opłatą 4% od wypłacanej kwoty, nie mniej niż 6 złotych.
Wyniki w programie HAP PRO są aktualizowane codziennie. W przypadku terminowego uiszczenia płatności za zakup premiowanych produktów na konto Uczestnika zostaną naliczone HAP COINS do wykorzystania na doładowanie Karty Pluxee Nagroda. Jeśli Uczestnik bierze udział w Misji lub Wyprawie po opłaconym zakupie premiowanego produktu zaktualizowany zostanie zrealizowany target Misji lub Wyprawy (za zakupy zrealizowane w czasie trwania Misji/Wyprawy nie są naliczane punkty HAP COINS).
W zakładce Moje Konto, możesz wybrać opcję Moje punkty. Zobaczysz tam historię swojego konta wraz z informacją za jaką fakturę naliczone zostały punkty HAP COINS.
Punkty otrzymasz za zakupy w hurtowni HAP Armatura oraz na www.hap.pl. Aktualną listę producentów premiowanych w Programie możesz sprawdzić w zakładce HAP Coins. Warunkiem przyznania HAP Coins na Platformie jest opłacenie faktur w terminie.
Twoje HAP Coins są ważne przez okres 1 roku od momentu ich przyznania.
W przypadku zwrotu, HAP Coins przyznane za zakup tego towaru podlegają anulowaniu. Jeśli wymieniłeś/aś już swoje HAP Coins na nagrodę, punkty zostaną anulowane z przyszłych naliczeń.
Misja to dodatkowa aktywność proponowana Uczestnikom w ramach HAP PRO. Dzięki niej możesz szybko otrzymać wybraną nagrodę w zamian za deklarację obrotu w hurtowni HAP Armatura. W czasie trwania misji Twoje zakupy sumują się, ale nie otrzymujesz HAP Coins. Do rozliczenia deklarowanego obrotu sumowane są tylko faktury zapłacone w terminie za towary producentów wskazanych na liście dostępnej w zakładce HAP Coins.
Tak. W takim przypadku misja nie zostanie zrealizowana, a Ty zapłacisz za otrzymaną nagrodę zgodnie z regulaminem Programu HAP PRO. Target zrealizowany w trakcie misji przepadnie.
Po rozpoczęciu misji otrzymasz fakturę na pełną wartość nagrody z terminem płatności nie krótszym niż czas trwania misji. W przypadku osiągnięcia obrotu w wysokości 50-99,9% zadeklarowanego obrotu, kwota na fakturze zostanie skorygowana (obniżona) o 50%. W przypadku osiągnięcia obrotu poniżej 50% zadeklarowanego obrotu, kwota na fakturze nie zostanie skorygowana.