FAQ

  1. Co muszę zrobić, żeby dołączyć do programu?
    – Wejdź na stronę happro.pl i wypełnij formularz rejestracyjny.
    – Odbierz e-mail, który zostanie przesłany na adres podany w formularzu rejestracyjnym.Kliknij link aktywacyjny potwierdzający chęć przystąpienia do Programu.
    – Potwierdzenie przystąpienia do Programu wraz z loginem i hasłem zostanie przesłane na Twój e-mail w ciągu 24 h.

  2. Kto może przystąpić do programu?

    Do programu może przystąpić każda osoba fizyczna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną lub osoba prawna, która prowadzi działalność gospodarczą.

  3. Jak naliczane są punkty?

    Punkty naliczane są automatycznie od każdej zapłaconej faktury w pełnej kwocie. Po opłaceniu faktury w całości za każde wydane 100 zł netto na konto wpłynie 18 pkt. Aktualizacja punktów na platformie może następować z lekkim opóźnieniem. Punkty przyznawane są bezterminowo w okresie trwania Programu.

  4. Które faktury spełniają warunki programu?

    Warunki programu spełniają tylko faktury zapłacone w pełnej kwocie i w terminie płatności.Faktura może być opłacona gotówką, bankową kartą płatniczą lub przelewem.

  5. Kiedy punkty pojawiają się na koncie?

    Punkty pojawią się na koncie po opłaceniu faktury w całości. Punkty naliczane są automatycznie więc powinny pojawić się po zarejestrowaniu płatności faktury przez system. Jednakże aktualizacja punktów może wystąpić z lekkim opóźnieniem.

  6. Za co mogę otrzymać punkty?

    Punkty otrzymać możesz za zakup towarów w Hurtowniach HAP Armatura. Wszystkie towary dostępne w ofercie podlegają przeliczeniu na punkty. Wyjątkiem mogą być produkty objęte zniżką w innej akcji promocyjnej.

  7. Gdzie mogę sprawdzić ilość zgromadzonych punktów?

    Ilość zgromadzonych punktów możesz sprawdzić po zalogowaniu na stronie happro.pl w prawym górnym rogu.

  8. Jak długo są ważne punkty?

    Punkty ważne są bezterminowo w okresie trwania Programu

  9. Kiedy mogę wymienić punkty?

    Punkty wymienić możesz w każdej chwili po uzbieraniu odpowiedniej ilości potrzebnej do wymiany ich na określony produkt.

  10. Jakie nagrody są dostępne?

    Wszystkie dostępne nagrody  znajdziesz na stronie happro.pl w zakładce KATALOG NAGRÓD. Wybór nagród jest duży, bo aż ponad 300 produktów w 9 różnych kategoriach.

  11. Jak mogę zamówić nagrodę?

    Nagrody dostępne są w katalogu nagród widocznym wyłącznie w Platformie. Po uzbieraniu odpowiedniej ilości punktów, wybierz nagrodę, dodaj do koszyka i złóż zamówienie. Po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie zamówienia, a od puli Twoich punktów odjęta zostanie suma punktów zamówionych nagród.

  12. Gdzie mogę odebrać nagrodę?

    Nagrodę odebrać możesz  w wybranym przez uczestnika oddziale firmy HAP Armatura Grupa SBS Sp. z o.o.

  13. Jak długo będę czekać na nagrodę

    Na realizację zamówienia i odbiór nagrody czeka się do 2 tygodni.

Najważniejsze  korzyści dla uczestników:

Szeroki wybór nagród. 9 kategorii i ponad 300 produktów do wyboru.

Bezpłatna przynależność do Programu! Udział w programie jest zupełnie darmowy!

Dodatkowe punkty. Cyklicznie pojawiają się promocje w których będziesz mógł zyskać dodatkowe punkty.

Dołącz do programu