FAQ
- Co muszę zrobić, żeby dołączyć do programu?
– Wejdź na stronę happro.pl i wypełnij formularz rejestracyjny.
– Odbierz e-mail, który zostanie przesłany na adres podany w formularzu rejestracyjnym. Kliknij link aktywacyjny potwierdzający chęć przystąpienia do Programu.
– Potwierdzenie przystąpienia do Programu wraz z loginem i hasłem zostanie przesłane na Twój e-mail w ciągu 24 h.
- Kto może przystąpić do programu?
Do programu może przystąpić każda osoba fizyczna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną lub osoba prawna, która prowadzi działalność gospodarczą.
- Jak naliczane są punkty?
Punkty naliczane są automatycznie od każdej zapłaconej faktury w pełnej kwocie. Po opłaceniu faktury w całości za każde wydane 100 zł netto na konto wpłynie od 10 do 22 pkt, w zależności od zakupionego towaru. Aktualizacja punktów na platformie może następować z lekkim opóźnieniem. Punkty przyznawane są bezterminowo w okresie trwania Programu.
- Które faktury spełniają warunki programu?
Warunki programu spełniają tylko faktury zapłacone w pełnej kwocie i w terminie płatności. Faktura może być opłacona gotówką, bankową kartą płatniczą lub przelewem.
- Kiedy punkty pojawiają się na koncie?
Punkty pojawią się na koncie po opłaceniu faktury w całości. Punkty naliczane są automatycznie więc powinny pojawić się po zarejestrowaniu płatności faktury przez system. Jednakże aktualizacja punktów może wystąpić z lekkim opóźnieniem.
- Za co mogę otrzymać punkty?
Punkty otrzymać możesz za zakup towarów w Hurtowniach HAP Armatura. Wszystkie towary dostępne w ofercie podlegają przeliczeniu na punkty. Wyjątkiem mogą być produkty objęte zniżką w innej akcji promocyjnej.
- Gdzie mogę sprawdzić ilość zgromadzonych punktów?
Ilość zgromadzonych punktów możesz sprawdzić po zalogowaniu na stronie happro.pl w prawym górnym rogu.
- Jak długo są ważne punkty?
Punkty ważne są przez rok od wygenerowania. - Kiedy mogę wymienić punkty?
Punkty wymienić możesz w każdej chwili po uzbieraniu odpowiedniej ilości potrzebnej do wymiany ich na określony produkt.
- Jakie nagrody są dostępne?
Wszystkie dostępne nagrody znajdziesz na stronie happro.pl w zakładce KATALOG NAGRÓD. Wybór nagród jest duży, bo aż ponad 300 produktów w 9 różnych kategoriach.
- Jak mogę zamówić nagrodę?
Nagrody dostępne są w katalogu nagród widocznym wyłącznie w Platformie. Po uzbieraniu odpowiedniej ilości punktów, wybierz nagrodę, dodaj do koszyka i złóż zamówienie. Po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie zamówienia, a od puli Twoich punktów odjęta zostanie suma punktów zamówionych nagród.
- Gdzie mogę odebrać nagrodę?
Nagrodę odebrać możesz w wybranym oddziale firmy HAP Armatura Grupa SBS Sp. z o.o.
- Jak długo będę czekać na nagrodę
Realizacja zamówienia i odbiór nagrody zależny jest od dostępności produktu i najczęściej trwa ok 2 tyg. jednak czas ten może się wydłużyć.